Księgowość
Zajmujemy się prowadzeniem księgowości zarówno pełnej, jak i uproszczonej. Zakres naszych działań dopasowujemy do realnych wymagań przedsiębiorców, uwzględniając szereg indywidualnych czynników.
Pełna księgowość
W ramach prowadzenia pełnej księgowości wykonujemy następujące czynności:
- prowadzimy pełne księgi zgodnie z prawem bilansowym i przepisami prawa podatkowego,
- sporządzamy politykę rachunkowości zgodnie z art. 10 uor,
- wypełniamy deklaracje podatkowe i składamy deklaracje do stosownych organów,
- prowadzimy ewidencje oraz rejestry środków trwałych, amortyzacji i wyposażenia,
- ewidencjonujemy operacje gospodarcze,
- sporządzamy sprawozdania dla celów GUS,
- przygotowujemy sprawozdania do Urzędu Statystycznego,
- sporządzamy roczne sprawozdania finansowe,
- reprezentujemy klientów podczas kontroli z ZUS i US,
- przygotowujemy i wysyłamy Jednolite Pliki Kontrolne,
- przygotowujemy przelewy podatkowe,
- wykonujemy różnorodne czynności w ramach zdalnej księgowości.
Uproszczona księgowość (PKPiR) Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów
Na uproszczoną księgowość składają się następujące czynności:
- księgowanie dostarczonych dowodów księgowych,
- prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji,
- ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
- prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług,
- przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych,
- przygotowywanie i wysyłanie Jednolitych Plików Kontrolnych.
Ryczałt, karta podatkowa
Obsługujemy klientów rozliczających się w oparciu o ryczałt i kartę podatkową. Wówczas wykonujemy następujące zadania:
- prowadzimy ewidencję podatkową ryczałtu ewidencjonowanego,
- prowadzimy rejestry VAT i sporządzamy deklaracje VAT-7 / VAT-7K,
- przejmujemy na siebie kontakty z urzędami w wyżej wymienionym zakresie.